Kui tooted ei vasta sinu ootustele, võid need 14 päeva jooksul alates müügikuupäevast tagastada. Tagastatud kaubad ei tohi olla katkised või kantud ja peavad olema varustatud kõigi originaalsiltidega.
E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada kolmel viisil:
– Tagastamine Eesti territooriumil asuvas esinduses: Meie aadress on Maarjamõisa tee 2B, Aravete, Järva maakond 73501. Selleks võta kaasa tagastatavad tooted ja ostu tõendav dokument– nt. tšekk, arve või tellimuse kinnitus. Soovitav on oma tulekust ette helistada, sest ladu ei ole kogu aeg avatud. Kohapeal töötajad vormistavad tagastuse ja vaba aja olemasolul saate huvi korral vaadata ka neid riideid mis veebipoes üleval ei ole ja soovi korral vahetada kauba kohapeal.
– Tagastamine internetipoe kaudu. Selleks täida oma tellimuste ajaloos vastava tellimuse alt ära tagastuse vorm. Paki tooted ja algne arve või prinditud tagastuse vorm (pakendamiseks võid kasutada sama pakendit, milles kaubad tulid). DPD kuller tuleb tagastusvormile märgitud aadressile teile sobival kuupäeval pakile järele. Kuller kleebib pakile saatmiseks vajaliku infoga kleebise ise.
– DPD PAKIAUTOMAATI. Saadetise tagastamiseks pakiautomaati kaudu toimi järgmiselt:
1. Täida tagastusvormi ankeet: https://www.return-my-parcel.com/DPD-EE/instigo
2. Palume sisesta täpne tellimuse number, nii saame saadetise probleemideta tuvastada.
3. Märgi tagastamise põhjus.
4. Vali pakiautomaat, kuhu soovid paki tagastada.
5. Lae pakisilt alla.
6. Prindi ja kleebi silt paki peale.
7. Vii pakk valitud DPD pakiautomaati.
8. Kui endal ei ole võimalik printida, siis DPD pakiautomaadist saad ka kleebitava sildi kätte.
DPD kulleri või pakiautomaadi tagastuse tutvustav video on siin: https://www.youtube.com/watch?v=OTk-_h4fu-A
Raha kantakse tagasi 14 päeva jooksul peale paki meile laekumist (tagastame alati pangakontole, millelt makse algselt sooritati). Kui maksite tellimuse eest kullerile sularahas/pangakaardiga ja sooritasite tagastuse esinduses, siis saadetakse teie e-postile kiri, kuhu saate pangakonto numbri sisestada. Kui te ei saa vastavasse vormi pangakonto numbrit sisestada, siis palume teil saata pangakonto number klienditoele (klienditoele saate kirjutada kontaktide alt).
Juhul kui olete toote soetanud kasutades järelmaksu, siis toote tagastamisel kanname meile laekunud ostusumma järelmaksu pakkunud partneri kontole. Teil võib tekkida järelmaksu pakkuja juures lisakulusi (intressid, lepingu sõlmimise tasud jms) mida me ei hüvita. Tavaliselt, kasutades 14 päevast tagastusakent lisakulusi ei teki.
Ostetud korras ja kasutamata siltidega tooteid saab vahetada mistahes teiste e-poes või laos olemasolevate toodete vastu.
Kui soovid kaupu vahetada internetipoe kaudu, siis tuleb läbida tagastuse protsess – täitke tagastuse vorm, saatke mittesobiv toode meile ning meie kanname teile raha tagasi. Uue toote saamiseks tuleb sooritada uus ost.
Kiiremaks tagastusprotsessiks soovitame pakki lisada algne arve või tagastusankeet. Leiad need oma tellimuste ajaloost vastava tellimuse kirjeldusest. Arve leiad ka e-postile saadetud tellimuse kinnituse manusest. Tagastades tooted lattu, piisab, kui näitad telefonist tellimuse kinnitust klienditeenindajale.